استراتژی های اطلاعات و فناوری محور مشتری
دسامبر 23, 2019 2020-04-08 1:11استراتژی های اطلاعات و فناوری محور مشتری
استراتژی های اطلاعات و فناوری محور مشتری
توضیحات دوره
اکنون بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها در IT سرمایه گذاری زیادی می کنند. کیفیت این سرمایه گذاری ها بر کار روزانه میلیون ها نفر تأثیر می گذارد.
با این حال ، معمول نیست که نظرسنجی های صنعت که میزان شکست پروژه های IT بیش از 50 درصد است ، مشاهده شود. بهتر است انجام شود و می توان این کار را به طور مداوم انجام داد. برای تمرکز استراتژی شرکت خود و تسهیل خرید سهام ذینفعان از بوم مدل تجاری استفاده کنید.
در این دوره دو هفته ای ، ما چالش های اساسی را در حوزه IT شرکت و چگونگی پرداختن به آنها با استفاده منظم از تفکر طراحی ، Lean Startup و چابک به عنوان چارچوب تیم ، خواهیم گذراند.
کار خود را روی بوم به منشورهای خاص در IT ترجمه کنید. به سرعت نمونه اولیه فرآیندهای هماهنگ استراتژیک برای اجرای در زیرساخت IT خود را. چگونه یک استراتژی مشتری محور را که می توانید اجرا کنید ، تعریف می کنید؟ برای انجام IT استراتژیک ، باید استراتژی داشته باشید! در حالت ایده آل ، به فردی نیاز دارید که درک و استفاده از آن به عنوان پایه ای روشن برای عمل آسان باشد.
این چیزی است که شما در این دوره یاد خواهید گرفت.
توضیحات کوتاه
روش مشتری محور برای انجام کار راهی است که تجربه مثبت مشتری قبل و بعد از فروش را به منظور رانندگی در تجارت تکرار ، تقویت وفاداری مشتری و بهبود رشد کسب و کار فراهم می کند.
اما ، یک شرکت مشتری محور بیش از شرکتی است که خدمات خوبی ارائه می دهد. هم آمازون و هم Zappos نمونه های اصلی برندهایی هستند که مشتری محور هستند و سالها است که صرف فرهنگ سازی در مورد مشتری و نیازهای آنها می کنند. تعهد آنها برای ارائه ارزش مشتری واقعی است – در حقیقت ، Zappos خوشحال است که کارمندان را اگر در فرهنگ مشتری محورشان قرار نگیرد ، آتش می گیرند!
اما ، محور بودن مشتری چقدر مهم است؟ خبر خوب این است که بسیار مهم می شود! Econsultancy اخیراً سؤال کرده است که مهمترین ویژگی برای ایجاد یک فرهنگ واقعی “بومی دیجیتال” چیست. پاسخ به این سؤال و هدایت پاسخ با 58٪ این بود که مشتری محور باشد.
برای اطلاع از این دوره ثبت نام کنید.